söndag 3 februari 2013

Utlottning!


Så var det dags för en liten utlottning igen. Det jag lottar ut denna gången är en Kungen & Majkis-virkad flätmössa. I skönaste grå och ljuvligaste rosa.  En varm o go mössa i vuxenstorlek.
Och hur ska man nu göra för att vara med? Inte så komplicerat faktiskt. Skriv bara en kommentar på detta inlägget så är du med. Har du ingen blogg så lägg till din email-adress så jag kan nå dig om just du vinner.

Jag drar en vinnare kl 12.00 nästa söndag.

Lycka till!


168 kommentarer:

KahviKaneli sa...

Oh my Gosh!
Så nydelig mössa! Jeg er med :O)

Louise sa...

Åh, en flätmössa är just precis vad jag skulle vilja ha i min ägo!! /Louise

Maria i Falkenberg sa...

Superfin! Den vill man ju gärna vinna!

maria sa...

men åh, hipp hipp hurra!
håller alla tummar jag har (fyra! :D) för att jag ska vinna den <3

(jebit_@hotmail.com)

Anonym sa...

Underbar! Jag är för tjock (bebis snart!) för mina vanliga vinterjackor så jag vaggar runt i en grå tråkig sak. Den här mössan skulle passa perfekt för att piffa upp lite! Dessutom är den ju rosa också!

Unknown sa...

Mössan är jättefin,härliga färger! skulle sitta bra på mitt huvud!

Mona sa...

Den ursnygga mössan lägger jag gärna vantarna på. Jag är en sucker för rosa detajer - det piffar upp allt : )

Jag håller tummarna....

Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Linda sa...

Superdupersnygg! Jag är utan tvekan med! Helt i min stil!

marabou_girl85[at]hotmail.com

Fanniezzz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
camilla sa...

yey!! klart man vill ha den :)
Jättefin och underbara färger.

reSIRIkulert sa...

Oi oi oi så fin give away!!
Så klart er jeg med ;)
Siri

PernillaJ sa...

Jag är med!

pernilla.74@live.se

Anonym sa...

Åh! Vill så gärna ha en av dina mössor! Startade att provirka en Sambo-mössa, men ovan virkare jag är så blev det hela tiden färre o färre maskor. Nu upprepat och STENkoll på räknandet. Inte lätt... Hur gör du??

Carol
carols.corner@telia.com

handmadebymormor sa...

Super fine ting du laver - jeg er med her fra Danmark :-) hilsen Hanne

lilla jag sa...

Åhh , vad den är fin :)) Den skulle jag gärna vinna!!

Maria/Myssel sa...

Tjusigt! Den får gärna värma mitt huvud.

Anonym sa...

Åh du gör så otroligt fina saker :)
Klart jag vill vara med och tävla och se om turen är med mig ;)

Mail: tezadahlberg@hotmail.com

Anna Lindgren sa...

Så otroligt fin mössa!!! En sån vill jag vinna! Dessutom vore det kul om du kan knåpa ihop en beskrivning på hur man virkar flätmössan. Beskrivningen på spindelsjalen var superbra!!

Fru Bävers virkvrå sa...

Så söt mössa! Den vill jag gärna få :)

Anonym sa...

Älskar grått och rosa! Har länge tänkt att jag ska försöka virka en, men är just nu på spindelsjalsnivå..
Brukar aldrig vinna, men måste såklart försöka ;0)
mvh Agneta
agneta.steisjo@home.se

Marie sa...

Den skulle passa perfekt till min grå/rosa västprecis samma färger

Emelie sa...

Finfin!

mary sa...

Jättefin! Rosa och grått är så fint ihop! :-)

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna din fina mössa, härliga och vårliga färger! :) sanna-astrom@hotmail.com

Camilla sa...

Klart jag vill vara med och vinna! Jättefin mössa!

Malin E sa...

Åh så fin jag vill SJÄLVKLART vara med i utlottningen!!
Kram MAlin

Anonym sa...

Önskar att vinsten kommer till mig! Det blir en finfin födelsedagspresent till min dotter som snart fyller år!
Hälsningar

carin.skattberg@ulricehamn.se

Marobelda sa...

Ljuvlig mössa i härliga färger.

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla;)
Kram Suzi
(Med Kian)
www.suziettan.blogg.se

Anonym sa...

Åhhh.....Den är socker söt:) Den vill jag jätte gärna ha!/Mvh ann-louisew@hotmail.com

Anonym sa...

Åh den vill jag vinna! Har många gånger själv försökt och miss lyckats, så nu tar jag chansen!
Kram Zara

Anonym sa...

Den vill jag så klart vinna! ��
Hälsningar lottanc@me.com

Anonym sa...

Så jättefin! Jaaa den vill jag jättegärna vinna!!!!! :)

1 lott till mig tack!

Mvh Ingrid G
följare på Atom

mia1973 sa...

ÅH Vad jag vill vinna :) Jätte, jättefin. Verkligen!!

Kram Mia

Anonym sa...

Min kommentar försvann, hoppas det funkar nu! Följer din blogg och den är UNDERBAR! Är gärna med o tävlar om den fina mössan! Ser härlig ut! Hälsningar Becca becca_hagelborg@hotmail.com

Anonym sa...

Så fin!

sirihylse@gmail.com

Anonym sa...

Du gör så fina saker! Oj, vad jag skulle vilja spatsera omkring i en mössa så fin!

Catarina sa...

Mössan är jätte fin! Den vill jag gärna vinna :)

Anna-Lotta sa...

Det är faktiskt ditt fel att jag börjat virka mössor och sjalar på löpande band och kollar din blogg VARJE dag ...jag får numera ABSTINENS utan min virknål. Så det är inte mer än rätt att jag vinner en snygg mössa ;)

Anonym sa...

Superfin!!! Det är allt du gör. Är med:) e-post : mariehellman@live.se

Ingmarie sa...

Hej hej .....
Så klart vill jag va med och tävla .
jag kollar in hos var dag , du har så mycke roligt och fint och glo på och så får man ju ... inspration av din blogg ...
Ha det bäst .. och jag hållar tummarna för mig ! ...Ja ja då ... lite för dom andra med !

Anna sa...

Åh, en sån vill jag ju ha. Ser dina mönster och tänker att DET, det ska jag virka. Men det blir ju aldrig av, alltid nåt ska-bara som ska göras först...
Så nu håller jag tummarna!
/Anna

kvinnan med koftan sa...

ja ja jaaa, kom till mamma!!!!!

.::CaRiN::. sa...

OOo, ljuvlig mössa! ♥ Nu gör jag som grodorna och lever på hoppet! :D Kram!

Anonym sa...

Vilken fin mössa. Har tänkt så länge att jag skulle virka en, men har inte blivit av. Nu kanske jag kan vinna en.
/Linda
lantevik@hotmail.com

Anonym sa...

Finaste mössan vill jag vinna :-)
// marvola@hotmail.com

Anna (vivant_anna@yahoo.se) sa...

JAG VILL VINNA! Superfina mössor du gör!!!

Anonym sa...

Toppenfin toppluva!!! // Vera
veravendler@hotmail.com

Emma sa...

Söt!!
lindberg-emma@hotmail.com

Anna sa...

Vill jättegärna va med!
anna.rosell@ekeby-ktv.net

Anonym sa...

Ååh vilken härlig mössa. Den skulle sitta som en "smäck".
Vill jättegärna vara med i din utlottning.
/Helén
assmun@telia.com

Mona sa...

Åh så fin!! Vill såklart vara med!
Kram Mona
mona.mail@telia.com

Anne sa...

Åh käre tid så fin! Jag vill gärna vara med och prova lyckan.
Ha en skön kväll!
/Anne

Rebecca sa...

Jag är absolut med!
Har en virkad mössa sen tidigare, men den har tänjt ut sig, så mina ögon har ett mycket begränsat synfält...

rebecca.bergendahl@gmail.com

Anonym sa...

Tack för en underbar blogg som jag bara måste följa.
Klart man vill ha en chans tt vinna en av dina fina mössor.

Lotta
lois_lane66@hotmail.com

Annika GW sa...

Hoppsan! Väldans så många redan som vill vinna din fina mössa! Min dotter skulle älska den. Så jag håller tummarna för hennes skull! Kram Annika

linneas sa...

Jag vill gärna va med och tävla om den superfina mössan!

josefin sa...

åh! vilken snygg, hoppas jag vinner, annars får det bli mitt startprojekt på virkning.. =D

Anonym sa...

fattar inte riktigt hur man kommenterar.
jag vill vinna!

legobit4943@hotmail.com

Åsa sa...

Åh vilken fin mössa! :)
Såklart att man vill vara med i utlottningen!

Sofia sa...

Oj, så fin! Den vill jag ha, skulle värma bra här i Värmlandsskogarna :)

sofiiaalexandra@gmail.com

Rumpetuss sa...


Ååååååååhhhh jag vill VINNA...JAG vill vinna!! skulle vara hur härligt som helst att kunna skryta; "joråsåatt jag har en Kungen och Majkismössa minsann"!! (notera att näsan hålls i vädret under tiden detta uttalas) den är ju bara sååååå himlans fin!!! Jag hoppas hoppas hoppas....håller tummar och tår....

Anonym sa...

Förra året vann jag dina fina påskägg :) Tänk om jag har turen att vinna denna fina mössa också! Det hade varit kul!!!!

Kram

carolina_gunner@hotmail.com

Petra / Popetotrora sa...

Jag vill så klart vara med och ha chans att vinna! *håller tummarna*

Anonym sa...

åh jag är gärna med på utlottningen! tack tack!

/Anna

min mail annis73se@yahoo.se

Pysselpinglan sa...

Så fin mössa vill man ju såklart vara med o tävla om :)

Ellinor sa...

Är verkligen i behov av en ny mössa. Och verkligen av en snygg mössa! Skulle ju passa väldans bra om jag gick och vann en.... Hoppas!

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla! Man kan aldrig ha för många mössor :)

/Elin. ( elinw@wildmail.com )

Lotta sa...

Men guuuuud så fin! Du gör ju så fantastiskt fina saker och den där mössan skulle passa mig superbra!!! :-) Jag vill gärna vara med i utlottningen! /Lotta

Therese sa...

Å vilken fin mössa, den skulle jag gärna vinna. Tack för all inspiration du ger, du är fantastisk!! Kram

theresexair@telia.com

Anonym sa...

Vill också vara med å tävla såklart!! Håller på med mitt livs första spindelsjal för tillfället, tack vare din superbraiga beskrivning! Stort tack för den!! =)
cactus__75@hotmail.com

Anonym sa...

Men ååååh, vilken fin, tänk att få vinna den! Jag håller tummen hååårt och hoppas!!! :)

tova.drougge@gmail.com

Catty sa...

Jag vill vara med och tävla :D

cattylicious17@gmail.com

Fiff sa...

Jag är med!

Evas Pyssel sa...

Vilken underbar mössa ! Än så är det vinter. Den behövs.
Kram Eva

leaS sa...

ÅÅÅÅÅÅ tänk att få sätt den på sitt huvud denna ruggiga februari, vilken lycka. Jag vill VINNA!!!

Elin sa...

Måste. Ha. Den. !.

Anonym sa...

Wow ...en sån fin mössa skulle jag vilja ha ......klart jag vill vara med ...hälsningar marie

Marre71@hotmail.com

Sarah sa...

Jag vill såklart jättejättegärna vinna den underbara mössan!!
Kram /Sarah

lillanasse@hotmail.com

Fröken Pimpinett sa...

Klart jag vill vara med. Håller tummar och tår!

Petronella sa...

Klart man vill vinna en sån fin mössa.

Sofie sa...

Jag vill ha en grå mössa med rosa tofs :)) så fin!

soffis_vbg @hotmail.com

Vardagsbetraktelser sa...

Klart jag vill vara med även om rosa inte är min färg. Skulle dock tro att frugan skulle vilja ha den.

Ha de bra! / Kram Richard

Anonym sa...

Det är min mössa! Jag lider av "stick-och-virkkramp" och det yttrar sig så att när jag ser en stick eller virkbeskrivning så får jag kramp i händerna. Synd om mig!
Kram
Solveig

Anna sa...

Vilken härlig mössa! Är galen på mig själv för att jag aldrig lärt mig sticka/virka mm..

Anonym sa...

Wow, vilken fin mössa den vinner jag gärna.
Mvh Yvonne y.huldt@gmail.com

Anonym sa...

Superfin! Jag vill vinna!
Mvh Malin
malinwallin@telia.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna denna fina mössa, mina färger.
Hoppas på tur!

Mvh
Lena
jansson.lena@telia.com

Maria Josefine sa...

Jag vill vara med och tävla!
Precis vad som skulle behövas för att muntra upp så här i den långa väntan på våren :-)

Kottekott sa...

Klart jag hänger på tävlingen och hoppas på tur!

Annelie sa...

Grått och rosa är jättesnyggt ihop.
Hoppas jag vinner.
annadh@telia.com

Anonym sa...

Åh! Jättefin =)
kan ju kanske vara så att jag äntligen får en mössa till mig då,
alla mössor jag gör har en tendens att leta sig fram till nya ägare hela tiden..
(även att dom vart menade till mig från början)

Bettluss@hotmail.com e jag :)

Anonym sa...

Den vill jag absolut vinna jag er med och tävlar.
olivisolivis@hotmail.com

http://cirkusiskogen.blogspot.se/ sa...

Fin, på mig kanske ännu finare.//Sanna

Fru Singson sa...

Jag är gärna med på utlottningen! Själv fick jag repa upp mössan jag försökte virka. Denna är i mina färger och skulle vara kanonfin på mej när jag lallar omkring i min vita jacka :) Kristina
Frkolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilken fin mössa, den vill jag gärna vinna :)

hanna.lu85@hotmail.com

Palmerska villan sa...

Åh vad jag blev inspirerad av din sida. jag har i dag fått för mig att jag ska lära mig virka.. så nu ner till staden och inhandla grejerna..
men jag vill vara med och tävla förstås.

Malin på pastill.nu sa...

Åh vad roligt! Klart jag vill vara med och tävla om dina fina alster. Sötaste mössan!

Anonym sa...

Hallå!
Så mysig och go mössa vill jag gärna vinna! Jag hittar mycket inspiration på din blogg och många virkalster a´la Kungen och Majkis har det blivit här hemma! Härlig inspirerande blogg med bra variation har du!
//Anna-Karin
annakin.h@hotmail.com

Anna S (Dec74) sa...

Jättefin mössa!!
Har testat några av dina virkmönster innan, du är en inspiration! :)

http://www.annaskortoscrap.blogspot.se/

Med vänlig hälsning
Anna S

Erika/ Pyssling sa...

Jag är med!!!
Vilken klatschig mössa! Skulle pryda stor-tjejens huvud perfekt :-)

Pyssliga hälsningar!

Malin sa...

Jag vill vara med! Behöver en snygg mössa till alla mina hundpromenader.

Viktoria/ Stjernfall sa...

Vilken underbar mössa. Jag vill så klart också vara med :-)

Anonym sa...

Åh, den vill jag vinna!!!
annamariawinther@hotmail.com

Lundabon sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen av mössan. Och hoppas på tur :)

christina sa...

Åh, den vill jag vinna!! Kram från Skalmans mormor
christina.stromback@umea.se

Ulrika sa...

Finns det snyggare färgkombo än grått+rosa? Jag är med!

betula sa...

En sån där skulle ju vara himla fin att ha på huvudet ;)

smurfan_@yahoo.com

Anonym sa...

åh, vad glad jag skulle bli om jag vann den fina mössan. Jag hoppas på tur :)
Kram Monki
monki.p@live.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Kämpar på med en egen mössa efter ditt mönster, men den kommer nog inte bli färdig förens nästa vinter....
hanna.videll@gmail.com

Linda sa...

Vad fin!

Jenny sa...

Oh, JAG vill vinna!!! :-D

marie sa...

Å jag vill mest....;-) !!! ( marsch@home.se)

Anonym sa...

Önskar mig den!

Tack för en enormt inspirerande blogg!

Åsa ( asa.norgren@gmail.com

Emilie och Anders sa...

Superfin mössa som jag gärna skulle bära!

ElisabethT sa...

Ååå jag vill vara med i utlottningen,jag kan redan se lilla Maja i mössan.
Kram

Anonym sa...

Superfin mössa, härlig blogg :-) Jag är gärna med i utlottningen! /Ulrika

Anonym sa...

& min mailadress är ulrika.naslund2@comhem.se /Ulrika

Rebecca sa...

å, vilken fin. Jag älskar rosa. Är gärna med och tävlar om den.

Jenny sa...

Jag är gärna med och tävlar =)

jenny.albertsson@hotmail.com

eriika sa...

jag vill vara med :)

eriika.o.lindahl@hotmail.com

Anonym sa...

Ja tack! Till min syster! kram Å
miss_apelsin@hotmail.com

. L i n n e a sa...

Missade mailadressen! saellstroem(a)hotmail.com :)

Cecilia sa...

Jag vill oxå vara med och tävla om den superfina mössan. :)

Anonym sa...

Å jag skulle behöva lära mig att använda rosa, tänk att vinna en mössa med rosa på!

Mvh
Sofie Palm'er
Sofie.palmer@wnet.se

Anonym sa...

#kommentar 123:
Den mössan måste stanna! Antingen till/på en pedagog som jobbar på samma skola som din mamma eller hennes dotter!
Anna
annli21@hotmail.com

(lade in din kommentar igen...men tog bort vår fina hemstad bara ;-))

Anonym sa...

Så fin mössa! Har försökt virka en sådan men lyckas ej! Blir bara mindre och mindre:( milla_t@hotmail.com

Anonym sa...

Åh. Vad fin!
kawisen@hotmail.com

Anonym sa...

Så underbar mössa!
Jag följer din blogg dagligen och blir alltid lika inspirerad. Självklart vill jag vara med och tävla!

emma.henriksson(at)gmail.com

Marja sa...

Jättefin! Klart man vill vinna den! :)
marja_80@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna mössan till min 6-årige son. Japp, son, inte dotter. Han försöker själv sticka en mössa på quick knit men det går inte så jättefort. Men han vill gärna ha en rosa garnboll på sin mössa. Och i väntan på att hans egen mössa blir klar och innan vintern försvinner helt hade denna varit finfin :)

Hälsningar Karolina

karolina20_@hotmail.com

Ida sa...

oooh så fin :) en sån vill man självklart ha! fast jag som aldrig vinner nå får kanske försöka mig på att göra en själv ;)

krippy@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefin mössa och en kanonblogg. Du har inspirerat mig till att börja virka! Jag är gärna med i utlottningen. /Anna
(anna.johansson@euromail.se)

Sofie Regnström sa...

Jätte fin mössa :)
Jag är gärna med i utlottningen!

Helena, Craft and Creativity sa...

Räcker upp handen och vill gärna vara med i utlottningen! :-)

Anonym sa...

Oh! Så härlig mössa! Passar precis, eftersom jag går med en spricka i handleden och har svårt att tvätta håret så ofta! Tänk att ta på sig en så underbart fin mössa! Fantastiskt!
bi.sander@telia.com

Anonym sa...

Wiiiihooo! Va roligt! Kniper tummar å tår!:) puss å kram från Hanna (ufo752@hotmail.com)

Anonym sa...

Din blogg är underbar och du är underbar ❤
Önskar vinna denna mössa, du gör så fantastiska saker❤
Kram Marie
( mariehellman@live.se)

Susanne W sa...

Åh vad fin den mössan var.
Skulle verkligen vilja vinna den.

Susanne.weidenhag@hotmail.com

Anonym sa...

Gullebullen är med...

Anonym sa...

Så himla fin!!! Vill jättegärna vinna!!!
Jossan1982@hotmail.com
Tack för kanonblogg!!!

Anonym sa...

Jag vill vinna!
//AnnaMaria

Annamaria.Kumlin@gmail.com

Linda sa...

Dina mössor är ju så underbara och inspirerar mig massor.
Klart jag önskar att få bära en "äkta" Kungen o majkis mössa :)

Anonym sa...

Oj vad många som är med och tävlar, men jag ger det en chans ändå ^^
Mejl: handmadebyrodrand@gmail.com
Hälsningar Sara

Anonym sa...

Oj så fin! den skulle jag vilja vinna1 <3

Fru Olsson sa...

Du skojar! 145 st är med och tävlar. Jisses - vad kul! Chansen blir förstås aningen mindre för mig. Men jag har kanske tur...

// Karin

Unknown sa...

jag skulle bli så lycklig om jag vann om jag inte har tillgång till internet så blir mitt humör väldigt nere för jag vill läsa din blogg du får mig att må sååå bra jag hade inte virkat på många år men nu älskar jag det ugglemössor är lite av en favorit // biggan
biggan_57592@msn.com

Anonym sa...

Oh så fin!
johanna.brodin@gmail.com

Karin sa...

Åh, jag vill vara med!

Ingela Whiss sa...

Du har en helt underbar blogg med massor av härliga saker jag bara kan drömma om:) Nu ska jag drömma lite extra om din fina fina flätmössa!! Du är bara bäst!

ingela.i.karlsson@telia.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med.
Gillar din blogg.

josefin.grahn@spray.se

Helena sa...

Sicken snygg mössa!! Jag stendiggar din blogg och är ofta inne och får inspiration. Klart jag vill vara med utlottningen! Keep up the good work!

Hälsningar Helena
helenadahlbom@hotmail.com

Anonym sa...

Åh! Jag vill oxå vara med och tävla om denna tjusiga huvudbonad, älskar mössor! :)
Kram Linda H (lindahoflin@hotmail.com)

Lotta K sa...

Oooooh, I like it!
Hälsningar Lotta
charlotte.korslid@orebro.se

Mia sa...

Eftersom jag själv inte kan flätvirka gör jag ett försök att vinna en tjusig mössa hos duktiga du.

/Mia

Anonym sa...

Vilken fantastisk blogg, så inspirerande! Jag virkar lite själv och har snart lyckats få en mormorsrutefilt klar. Den skulle ha varit kanon i barnvagnen...i somras. Å bebis har hunnit bli 8 mån så med den här hastigheten lär jag nog få frysa om knoppen. :) Vill istället gärna vinna denna fina mössa!

/Therése

(tessan007@gmail.com)

Angelica Jonsson sa...

Jag brukar aldrig vinna såna här tävlingar så jag ställer sällan upp i dem. Anledningen till att jag lämnar en kommentar nu är för att just denna mössan fått mig att vilja ha en mössa med toffs. Det har jag aldrig gillat tidigare. Men den. Wow! :-D

Trine sa...

Så fin. Jeg vil gjerne være med å prøve lykken.
Fantastisk blogg du har og :)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och vinna denna fina mössa.
Vill oxå passa på och tacka för en mkt trevlig och rolig blogg!
Mvh/ Lotta Lundin
lottalundin79@gmail.com

Anonym sa...

Fantastiskt fin mössa! Jag har återupptäckt hur himla skoj det är att virka, och nu hänger jag här inne på din underbara blogg och inspireras med både jämna och ojämna mellanrum. Tack för all kreativitet och för att du delar med dig av den!

/Maria Lennström
maria@megaliten.se

Anonym sa...

Eftersom jag lyckats med konststycket att ge bort min syster U:s rosa mössa till min syster S:s dotter så skulle den passa perfekt nu. Älskar ugglerutan, så fin i din tappning. Du förgyller min vardag! / Lena. lundberg65@me.com

Anonym sa...

Så fin!
Skulle göra succé i slalombackarna.
Varma hälsningar
Maarit utan blogg

maarit.maliniemi@comhem.se

Anonym sa...

Hej jag önskar att jag vinner mössan. Men även om jag inte gör det är jag glad att jag hittat till din blogg. /Steffe1314@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej! Åh vilken fin mössa! Söt, sportig, snygg! Och skulle passa perfekt till vinterjackan :) jag håller tummarna!
Kram
Alexandra
Alexandra.erik@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag ill jätte gärna vara med i din utlottning:)
Mössan var riktigt fin och ser ut att kunna värma bra.
Ha det bra!
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Malena sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina mössan! Du gör så mycket fint!
/Malena, malena_83@hotmail.com

Anonym sa...

Så ivrig att jag kommenterade i fel inlägg...


Självklart vill jag vara med på denna tävling så här i sista minuten! Tack för en otroligt inspirerande blogg!!

Linda
Ekeborg@live.se

kungen o majkis sa...

Här drar jag målsnöret!! Roligt att så många ville vara med :-)!!