fredag 27 april 2012

Fredagscitatet.



















Det här tror jag på. Man ska tro på sig själv. Och tro på att man kan mycket mer än vad man tror.

Bilden i bakgrunden tog jag förra valborg. När vårt mandelblomsträd precis hade börjat blomma. Och nu är grenarna återigen fyllda med cerisa knoppar. Snart redo att börja blomma som små ljuvliga rosa popcorn. Vad jag längtar!

Jag har faktiskt med flit lämnat kvar julbelysningen i mandelblomsträdet i år. Jag tänker att det måste bli fantastiskt vackert att lysa upp det blommande trädet om kvällarna här framöver. Så tänker jag.

Ha nu en fantastisk helg!

7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det citatet tror jag med på =)

Och jag tror helt klart på att det måste se vanisnnigt vackert ut med ett upplyst blommande träd =)

Kram Mia

Elin sa...

Hej!
Har sett dina underbara mössor som du gjort!
Det är inte så att man kan beställa av dig? Underbara i alla fall! =)

Mvh Elin

kungen o majkis sa...

Hej Elin! Jag tar inga beställningar alls, men jättekul att du gillar mina mössor :-)!
Allt gott!

Johanna sa...

Sådär är det, med allra största säkerhet. För alla, ibland.
Har läst dig ett tag, både tyst för mig själv och högt för andra. Du skriver trevligt, roligt och tänkvärt tycker jag.
Och min man gillade verkligen när du shabby chickade er soffa!

elin.lind@ticnet.se sa...

Åh, vad synd! Verkligen underbara. OM du skulle ångra dig får du gärna säga till! =)

Mvh Elin

CreandoPhoto sa...

Det citatet får jag nog tatuera in på armen tills jag ska på bloggträff i Jönköping, med temat galen glamour.... :)

Kramar Kicki

Johanna sa...

Tummen upp för det citatet!