fredag 10 december 2010

Fredagskväll-status.

Jag är en såndära facebook-vägrare. Men jag har ju förstått att man måste uppdatera sin status lite då och då. Tänkte testa just den delen:
Status: Barnfri hela helgen, heavy skumtomteätandes, idol-finals-slö-tittandes.



Lägg märke till de korsade benen i divan-delen längst ner i bild. Max-softat.
Är ju inte så där jätteofta vi är helt barnfria en hel helg. Knappt man vet vad man ska hitta på ju. Men just skumtomteätande kändes dock väldigt naturligt att ta till.

Och hade jag haft en gillaknapp kunde ni ju kanske ha tryckt på den nu. Iallafall kanske för att fira att Kungen & Majkis-bloggen precis har fyllt ett år. 200 inlägg och över 30000 besökare. Detta kommer givetvis firas med en utlottning. Men den dröjer nog några veckor, till nästa år. Håll ut.

Hjärtligt TACK för att Ni läser och tusen TACK ni som kommenterar! Jag hade aldrig skrivit så här länge utan Er. TACK igen.

7 kommentarer:

kvinnan med koftan sa...

gilla...mycket

Emilia sa...

"gilla"

Unknown sa...

Jo då,
din blog missar man inte. Måste ju följa med hur det går för Kungen och Majkis och imponeras av dina virkalster. Skulle ju vilja kunna virka lika fint själv men får kramp i fingrarna bara av att läsa en beskrivning.

Johanna sa...

*Gilla!*

Och heja dig som bloggat hela året, och gör det med sån bravur. Det är en sann fröjd att läsa din blogg :D

Kram från en som nääästan bloggat ett år ;)

Fröken Fräken sa...

Hey, våga vägra Facebook säger jag med! För hur ska jag hinna med att både blogga och hänga på FB och få tid över till att pyssla? (ja, jobba också, men det skulle jag kunna ta bort och så ger min arbetsgivare bara pengarna till mig ändå)
Här är man Herr Fräken-fri eftersom han är ute på lite rajraj, så jag kan pyssla hela kvällen lång. Men några skumtomtar har jag inte.

Monkan sa...

Samma här, jag går väl in så ofta man behöver för att inte bli av med kontot... Skumtomtar! Jag har just öppnat min stoooora låda med tomtar, ojjjj vad nivån krympte snabbt...

Vad fin din apelsin var. Tanken slår mig... att virka en, och sätta i riktiga nejlikor. Det bästa ur två världar, man får doften av nejlikorna men slipper ruttnande apelsiner...

Grattis till ettårsjubileet :)

Zara sa...

Du skriver ju underbart!! Man vill ju inte sluta läsa:-)
Kram