måndag 4 oktober 2010

Gott.



I lördags var jag på min systers salong i Göteborg och blev riktigt ompysslad. Först en timmas härlig ansiktbehandling av hudterapeuten och sen en ny frisyr. Jag har varit sugen på lugg ett tag. Vet ju iochförsig att jag alltid brukar ångra mig. Men nu fick det minsann bli lugg.
Och än har jag inte ångrat mig.



Att jag är lite sned beror på att jag är van vid snedlugg. Tar ett tag att komma tillbaka efter en sån stor omställning.

Annars är det bara bra. Utvilad efter min goa helg hos syster.

Har tappat lite sugen för virkningen bara, virknålen är borta mentalt....men jag är inte så orolig. Den brukar alltid komma tillbaka. Iallafall när den är mentalt borttappad. När jag tappar bort den fysiskt brukar den aldrig mer återses. Nångång, nånstans kommer jag hitta runt 40 virknålar.
När jag orkar lyfta på soffkuddarna vill säga.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Riktigt snajsigt! :)

Madele sa...

Vilken härlig helg! Väl unnt! Snyggt med hellugg! Hoppas tillvaron rätar upp sig i sinom tid! ;-) Hoppas du har ett lager med virknålar för det går ju inte an att tappa suget så där hastigt... ja inte öht, alls, va!

Hälsningar Timjan m 2

Photo by Maria sa...

Du passar kanonbra i lugg.. Supersnygg!!

Du hittar snart tillbaka till virknålen..

Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Ärtig donna! Själv brukar jag bli trött av det motsatta, när jag försöker spara ut till lång snedlugg. Fungerar sldrig för mig, men ändå lär jag mig inte... ;-D
Lite ompyssling vore inte fel heller för mig..

Engelska Villan sa...

Hallå!!
Haha, jag har också blivit luggis!!! :) Jag är nöjd med det. Känns fräscht!
Du är jättefin!!
Jag känner igen det där med borttappad inspiration. Den kommer tillbaka, var så säker :)
Kram Anna