tisdag 22 december 2009

Kungens allra första termin i skolan är slut!

Och det har verkligen gått över förväntan, Kungen stormtrivs och vi stormtrivs!
Kungens fröknar fick varsin tomte av oss, som tack för terminen, nämligen min egna virkade version av en skumtomte....



Goa, omtänksamma, påhittiga fröknar som är engagerade och gör roliga och utvecklande saker med Kungen! De är verkligen guld värda...men en virkad skum tomte kanske inte är fy skam det heller ;)!



Ni som blir lite oroliga när ni ser den här bilden, er kan jag lugna med att säga att jag klippte lufthål i plasten....så inga tomtar kom till skada under fotograferingen.

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det var min första tanke, hur de skulle kunna andas ;-) Skönt att du fixat det så de klarade sig fram till fröknarna släppt dem fria..
Otroligt fina är de så jag tror fröknarna blev glada :-)

Ha nu en bra lillejulafton...

Kram mia

sygryn sa...

Vilken härlig blogg du har fixat! Och vilka underbara tomtar:) Hoppas att ni får en riktigt god jul!!!!! pssst..har du sett mitt mail? Kram Malin, sygryn